ח"כ סעדה: "עלינו להחזיק בשליטה צבאית ברצועה"

    קובי פינקלר 1 Comment on ח"כ סעדה: "עלינו להחזיק בשליטה צבאית ברצועה"

    ח"כ משה סעדה לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר: "בלבנון, ביו"ש, כל מקום שעזבנו הפך למדינת טרור. אם לא נהיה שם, הם יהיו פה. כמו שצה"ל נמצא היום צבאית באיו"ש הוא יהיה בעזה. שהעולם יקח אחריות אזרחית"

    צילום: Erik Marmor/Flash90
    14:23
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on בחסדי שמים: סוכלה חוליית טרור שתכננה לפוצץ מטען על חיילים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) והבהיר כי "ללא השמדה של מדינת החמאס ישראל לא תוכל להתקיים. אין ברירה אחרת. אף אחד מהמפונים לא יחזור לבתים אם זה לא יקרה". סעדה ציין כי צריך להשמיד את החמאס "כמו המפלגה הנאצית. כל מי שחבר בתנועה הזו – אחת דינו". 

    לדבריו, עלינו להחזיק בשליטה הצבאית ברצועה: "בלבנון, ביו"ש, כל מקום שעזבנו הפך למדינת טרור. אני רוצה שלום, אבל יש מציאות. אם לא נהיה שם, הם יהיו פה. כמו שצה"ל נמצא היום צבאית באיו"ש הוא יהיה בעזה. שהעולם יקח אחריות אזרחית. כשאתה שם, אתה לא נותן לטרור להרים ראש".

    סעדה קרא שלא לאפשר הכנסת דלק לרצועת עזה: "סולר זה חמצן בשבילם וזה מאפשר להם לתקוף אותנו. אני לא אתן לארגון טרור כלים נגדי. מחובתנו להעביר מים ומזון אבל אחרי שהם דואגים למים ומזון לחטופים". עוד הוסיף: "רוצים מזרונים כפולים לאסירים שאין להם מיטות. הילדים שלי בצה"ל ישנים בשקי שינה. אני לא מבין מה זה השיח הזה בכלל?!"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      על הממשלה והעומד בראשה לעשות חרקירי בהקדם האפשרי, אם נישאר להם עוד מינימום של כבוד.